باربری آهن

باربری آهن | باربری شادآباد | باربری آهن مکان و …

قیمت باربری آهن در سال ۹۸

آهن‌الات، یکی از مصالح مهم در ساختمان‌سازی و سازه‌های صنعتی هستند و بیش از ۹۵% فلزات تولید شده در جهان را تشکیل می‌دهند. از همین رو، باربری آهن، سهم زیادی از حمل بار را تشکیل می‌دهد. اوبار در این مقاله، تلاش می‌کند علاوه بر بررسی اجمالی انواع آهن‌الات، وضعیت حمل انواع آهن را مورد بررسی قرار دهد.

پروفیل، میلگرد و تیرآهن، از انواع مهم آهن‌آلات

آلیاژهای مختلفی از آهن تهیه می‌شود و مهم‌ترین آنها پروفیل، میلگرد، نبشی و تیرآهن هستند. پروفیل‌ ها در انواع مختلف ساختمانی (ساخت در و پنجره) و صنعتی (صنایع خودرو سازی و …) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میلگردها که بیشتر با نام آرماتور شناخته می‌شوند، برای مقاوم سازی بتن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.  

پروفیل‌ها در انواع مختلف گرم، سرد، مرکب، کامپوزیتی و … ساخته می‌شوند و به میزان زیادی در ساختمان سازی و افزایش عمر سازه‌ها به کار می‌روند. تیرآهن و نبشی ها نیز، از مهم‌ترین انواع پروفیل‌ها هستند که در سازه‌های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

باربری آهن شادآباد، مهم‌ترین مرکز تامین آهن

شادآباد، محله‌ای در منطقه ۱۸  تهران است (جنوبی‌ترین نقطه غرب تهران) که پیش از آنکه به بزرگ‌ترین مرجع تامین بار آهن تبدیل شود، متعلق به روستای یافت آباد بوده و مزارع و باغ‌های زیادی داشت (البته این موضوع به زمانی پیش از ۸۰ سال پیش برمی‌گردد).

در حال حاضر، این منطقه، به عنوان بزرگ‌ترین منبع تامین کننده بار آهن به شمار می‌آید و تمامی خدمات مربوط به حمل میلگرد، حمل تیرآهن، حمل آهن نبشی و انواع دیگر آهن‌آلات، از این منطقه انجام می‌شود.

حمل آهن

باربری آهن با اوبار

اوبار، به عنوان بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل بار در ایران، با استفاده از تکنولوژی‌های روز و مجهز به سیستم هوشمند قیمت‌گذاری، منصفانه‌ترین قیمت‌ها را به صاحبان بار پیشنهاد می‌دهد. برای استعلام قیمت‌های حمل بار آهن و یا موارد دیگر، فقط کافی است مبدا و مقصد بار را در سامانه و یا اپلیکیشن، ثبت کنید تا قیمت اعلام شود.

مهم‌ترین حمل آهن آلات توسط اوبار، شامل موارد زیر می‌شود:

حمل میلگرد: میلگردها در وزن‌ها واندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و معمولا توسط ماشین‌های بزرگی مانند تریلی جابجا می‌شوند، گرچه مواردی از حمل میلگرد با نیسان نیز مشاهده می‌شود، اما نیسان وسیله ایمنی برای حمل میلگرد نیست. معمولا بیشترین میزان باربری میلگرد از کارخانه مبدا که کار ساخت را انجام می‌دهند (ذوب آهن اصفهان، کویر کاشان، اهواز، نیشابور و …) به دیگر شهرها، به ویژه بازار شادآباد تهران انتقال داده می‌شود.

برای حمل میلگرد می‌توانید به عنوان صاحب بار، از اوبار کمک بخواهید و یا به عنوان راننده و یا باربری، با اوبار همکاری کنید.

حمل تیرآهن: حمل بار تیرآهن‌ هم معمولا توسط تریلی انجام می‌شود و استفاده از دیگر وسایل حمل بار، ایمنی مناسبی ندارد. در سامانه اوبار، تعداد مناسبی از رانندگان، کار حمل بار تیرآهن را انجام می‌دهند؛ به این ترتیب، باربری تیرآهن، می‌تواند از سمت کارخانه مبدا، مانند کارخانه ذوب اصفهان و یا دیگر کارخانه‌جات، به هر شهری در ایران صورت گیرد.

حمل نبشی و پروفیل: حمل نبشی و یا حمل پروفیل از دیگر مواردی است که به کمک سامانه اوبار قابل انجام است و صاحبان بار می‌توانند میزان مورد نیاز نبشی و پروفیل خود را با  ثبت سفارش در سامانه اپلیکیشن اوبار و یا تماس تلفنی، جابجا کنند.

حمل میلگرد،تیرآهن،پروفیل

چرا قیمت باربری آهن در اوبار، منصفانه است؟

اوبار، به عنوان اپلیکیشن هوشمند حمل بار، سامانه قیمت‌دهی خود را به کمک تکنولوژی‌های روزی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، تنظیم می‌کند. به این ترتیب، قیمت‌های ارائه شده، بر حسب وزن بار، مکان حمل بار، آب و هوا و دیگر عوامل تنظیم می‌کند.

همچنین، اوبار یک ویژگی اختصاصی هم دارد:

قیمت گذاری برای حمل بار آهن، یک طرفه نیست، و صاحبان بار آهن نیز می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را برای بار مورد نظر اعلام کنند تا با توافق نهایی، خدمت مورد نظر انجام شود.

علاوه بر آن، اوبار مجهز به سیستم پشتیبانی قوی ۲۴ ساعته است که به تمامی سوالات کاربران، در تمام روز، پاسخ می‌دهد و وضعیت بار را مشخص می‌کند

برای استفاده از اپلیکیشن اوبار، می‌توانید از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن را دانلود کنید و یا حتی از طریق وب‌سایت، اقدام به استعلام قیمت و درخواست خدمت برای حمل بار آهن مورد نظر کنید. استعلام قیمت آنی در وب سایت یا اپلیکیشن، به راحتی می‌تواند نتیجه‌گیری اولیه برای انتخاب سامانه حمل بار را به شما بدهد.