آموزش ثبت بار توسط شرکت های حمل و نقل :

کاربر گرامی میتواند بر روی کلیک بر روی گزینه سفارش جدید در پایین صفحه و کلیک بر روی (  ثبت سفارش جدید ) وارد صفحه ثبت سفارش می شود.

در زمان ثبت بار باید موارد زیر را به درستی وارد کنید

محل بارگیری

محل تخلیه

زمان بارگیری

نوع بار

نوع بسته بندی

وزن بار شما

و در مرحله بعدی  نوع خودروی درخواستی را انتخاب میکنید در صورتی که خودروی درخواستی شما ویژگی خاصی دارد مثل : مسقف ، کمپرسی و یا غیره حتما انتخاب کنید تا ما بتونیم به درستی برای شما خودرو را پیدا کنیم.

در قسمت همه رانندگان شما میتوانید انتخاب کنید که باری که ثبت کردین برای تمامی خودروهای اوبار به نمایش در یباد یا فقط برای رانندگانی که خودتون ثبت نام کردین به نمایش در بیاد.

در مرحله آخر شما محاسبه قیمت را میبینید که در به صورت خودکار اپلیکیشن قیمت مسیر را به شما پیشنهاد میدهد و در صورتی که علاقه مند نیستید قیمت نمایش داده نشود میتوانید از گزینه توافقی استفاده کنید و در صورتی که قیمت صافی اعلامی شما متفاوت می باشد در پایین صفحه گزینه ( قیمت مناسب نیست ) کلیک کنید و مبلغ دلخواه خودتون وارد کنید.

و در پایان با ثبت سفارش به پایان برسانید.

هر بخشی از اوبار برای کاربران خود جذابیت هایی دارد و در این بخش هم اوبار شما را غافلگیر میکند :

شما با ارسال هر تعداد بار از طریق اپلیکیشن اوبار میتوانید با کسب امتیاز ویژه ارسال بار کسب درآمد کنید.

آموزش ثبت نام یا اضافه کردن رانندگان شرکت های حمل و نقل از طریق اپلیکیشن:

کاربر گرامی بعد از ورود به داخل اپلیکیشن و با کلیک بر روی گزینه پروفایل و مشاهده قسمت افزودن راننده و ورود به این بخش میتواند راننده های پاتوقی و سیستمی خود را وارد برنامه کند.

در این قسمت با ثبت نام راننده های خود علاوه بر ایجاد یک شبکه اینترنتی رایگان بین خود و راننده های خودتون میتوانید از برنامه اوبار به عنوان اپلیکیشن شخصی خودتون استفاده کنید.

در زمان ثبت سفارش اگر بخواهید بارهای خودتون فقط به رانندگانی که ثبت نام کردین نمایش داده میشود و در صورتی که علاقه مند باشید به تمامی رانندگان اوباری بار به نمایش در میاد.

اگر علاقه مند هستید رانندگان خودتون ثبت نام کنید همانطوری که در قبل گفتیم میتونید با ورود به قسمت افزودن راننده و درج مشخصات راننده ثبت نام اولیه را انجام بدین و راننده خودتون به اپلیکیشن اختصاصی خودتون دعوت کنید.

هر بخشی از اوبار برای کاربران خود جذابیت هایی دارد و در این بخش هم اوبار شما را غافلگیر میکند :

شما میتوانید با ثبت نام راننده های خودتون در داخل برنامه هر زمانی که باری برای اون رانندگان داشتید به صورت رایگان از طریق اوبار به اون ها پیام کوتاه یا داخل برنامه پیام ارسال کنید تا صرفا رانند های خودتون ( پاتوقی ) بار خودتون ببرن به این شکل شما اپلیکیشن خودتون دارید.

در ضمن میتونید راننده خودتون تا مقصد رصد کنید.

هر فعالیتی در اپلیکیشن اوبار با امتیاز همراه است.

آموزش تخصیص راننده به بارهای اوبار :

در اپلیکیشن اوبار صرفا باربری های تایید شده میتوانند با همکاری با اوبار به کسب درآمد برسند و این راه خیلی ساده برای باربری ها وجود دارد به شکلی که شما دسترسی به بارهای اوبار دارید و میتوانید برای بارهایی که ماشین دارید ( پاتوقی و غیره ) اعلام حمل به اوبار کنید با کرایه منطقی ثبت شده یا کرایه منطقی خودتون تا با همکاری اوبار برای اون بار بارنامه صادرکنید و راننده را برای بارگیری ارسال کنید.

شما با وارد شدن در بخش سفارش ها و ورود به قسمت بارهای اوبار میتوانید تمامی بارهای اوبار را در اطراف خود مشاهده کنید و در صورتی که تمایل به ارسال خودرو برای باری را داشتید میتوانید با ورود به بار و ثبت پیشنهاد قیمت این کار را به اطلاع ما برسانید و بقیه کار را به ما بسپارید تا هماهنگی ها انجام شود و در اخر شما با صدور بارنامه میتوانید ماشین را ارسال کنید.

هر بخشی از اوبار برای کاربران خود جذابیت هایی دارد و در این بخش هم اوبار شما را غافلگیر میکند :

علاوه بر درامد زایی بر ارسال بار های اوبار شما میتوانید از امتیاز ویژه ای که در این بخش به شما داده میشود استفاده کنید تا در ارسال بار های اوبار موفق باشید.