استعلام قیمت وانت بار و نیسان بار ارزان تنها با چند کلیک

قیمت وانت بار و نیسان بار به کمک تکنولوژی‌های روز ارزان می‌شود

انتخاب بهترین شرکتی که خدمات حمل بار مانند وانت بار ارائه می‌دهد، در مواقع مورد نیاز و از میان انبوهی از این شرکت‌ها، کار چندان ساده‌ای نیست. در حقیقت، مواردی مانند اطمینان به شرکت حمل بار، اطمینان به راننده و در نهایت قیمت مناسب و منصفانه، از معیارهای انتخاب هر فردی برای استفاده از این شرکت‌هاست.

اوبار، بزرگترین سامانه هوشمند حمل بار در کشور، با در نظر گرفتن همگی این معیارها، از سال ۱۳۹۵، آغاز به کار کرده و تاکنون توانسته با فراهم کردن شبکه وسیعی از رانندگان، خدمات حمل بار مطمئن و منصفانه ارائه دهد.

در این مقاله تلاش می‌کنیم، به چندین سوال در خصوص وانت بار و نیسان بار که از پرطرفدارترین وسایل حمل بار در سامانه اوبار محسوب می‌شوند، پاسخ دهیم.

قیمت وانت بار

وانت بار در شهرهای مختلف

ویژگی‌های وانت بارو نیسان بار

وانت بار

وانت بار ارزان به کمک الگوریتم یادگیری ماشین

قیمت ارزان و یا بهتر بگوییم، منصفانه، از ویژگی‌هایی است که برای همگی ما در انتخاب وانت بار مهم است و در اوبار به این موضوع به طور کامل توجه شده است. اما چگونه؟

سامانه اوبار برای کاهش هزینه‌ها، از تکنولوژی‌های روزی مانند الگوریتم یادگیری ماشین (machine learning) استفاده می‌کند؛ این الگوریتم با بررسی پارامترهای مختلف، قیمت‌دهی را دقیق‌تر و منصفانه‌تر کرده است.

موارد مختلفی مانند آب و هوا، مسافت، وزن بار و نوع بار متغیرهایی هستند که همگی در الگوریتم یادگیری ماشین در نظر گرفته می‌شود و متناسب با همه این موارد، منصفانه‌ترین قیمت پیشنهاد می‌شود. به این ترتیب، افراد می‌توانند به قیمت‌های لحظه‌ای وانت بار دسترسی داشته باشند. 

برای مثال اگر شما به دنبال پیدا کردن وانت بار ارزان در سامانه اوبار باشید، با انتخاب مبدا و مقصد و انتخاب وانت بار و وارد کردن یک شماره تلفن، قیمت لحظه‌ای را دریافت خواهید کرد.

**ویژگی اختصاصی اوبار**

در اوبار، تلاش شده، قیمت‌گذاری یک طرفه نباشد، به طوری که صاحبان بار نیز می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را برای بار مورد نظر و استفاده از وانت بار اعلام کنند تا با توافق نهایی، خدمت مورد نظر انجام شود.

وانت درون شهری و برون شهری اوبار، در سرتاسر ایران!

صاحبان بار، برای استفاده از خدمت وانت بار و یا نیسان بار اوبار، محدودیت منطقه‌ای ندارند؛ تاکنون بیش از هزاران راننده  که ساکن مناطق مختلف ایران هستند، در سامانه اوبار عضو شده‌اند و آماده پاسخ‌گویی و اعلام آمادگی به درخواست صاحبان بار می‌باشند.  

فعالیت اوبار در شهر تهران آغاز شد و در حال حاضر در مناطق زیر، پوشش‌دهی کامل برای سرویس وانت بار دارد:

وانت بار شمال تهران:

تمامی مناطق شمالی تهران و حومه را پوشش می‌دهد.

وانت بار شرق تهران:

کاربرانی که قصد حمل بار به شرق دارند و یا می‌خواهند از شرق تهران، حمل بار داشته باشند، با یک ثبت درخواست، می‌توانند مطمئن باشند در عرض چند دقیقه، رانندگان زیادی، اعلام آمادگی خواهند کرد.

وانت بار غرب تهران:

منطقه غرب تهران، مناطق مختلفی دارد و اوبار تلاش کرده برای همه بخش‌های آن، رانندگان معتمد و مطمئنی در نظر بگیرد.

وانت بار جنوب تهران:

محدوده جنوب تهران نیز در پوشش سامانه اوبار قرار دارد و افراد برای تمامی بخش‌ها و مناطق آن، می‌توانند درخواست وانت بار کنند.

بعد از شروع به کار اوبار، حمل و نقل برون شهری نیز راه‌اندازی شد و کاربرانی که ساکن شهرهای دیگر به جز تهران هستند و یا قصد انتقال بار به دیگر شهرهای ایران را دارند، می‌توانند از سامانه اوبار استفاده کنند.

وانت بار کرج، وانت بار اصفهان و وانت بار مشهد، از جمله مناطقی هستند که خدمات باربری بین شهری با وانت صورت می‌گیرد.

نیسان بار

وانت بار تلفنی یا وانت بار اینترنتی؟

افرادی که قصد استفاده از اپلیکیشن اوبار و درخواست وانت بار، نیسان بار و … دارند، می‌توانند به دو شیوه از خدمات حمل بار اوبار استفاده کنند:

  1. از تماس تلفنی برای استفاده از ثبت درخواست استفاده کنند و قیمت و دیگر ویژگی‌های حمل بار خود را بدانند.
  2. به کمک اپلیکیشن و یا وب سایت، ثبت درخواست کنند و منتظر اعلام آمادگی رانندگان وانت بار، نیسان بار و … برای حمل بار مورد نظر باشند.

در هر دو حالت، اوبار، از یک سیستم پشتیبانی انسانی ۲۴ ساعته بهره می‌برد و کاربران در هر زمانی از روز می‌توانند سوالات و درخواست‌های خود را با این واحد در میان بگذارند و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوند و نظرات و انتقادات خود را نیز بیان کنند.

وانت بار اوبار، مجهز به سیستم رصد بار

در حال حاضر استفاده از فضای آنلاین و اپلیکیشن‌ها، جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی حمل بار است، اما رقابت در فضای آنلاین، بر سر ویژگی‌هایی است که بیش از پیش، راحتی و اطمینان را به صاحبان بار و حتی راننده‌ها ارمغان بیاورد.

تعدادی از ویژگی‌های اپلیکیشن اوبار در بخش وانت بار ارزان، توضیح داده شد، اما در ادامه دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن بحث شده‌اند:

  1. دسترسی به شبکه وسیعی از رانندگان در سطح کشور: در هر نقطه از ایران، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید تا رانندگانی که در اطراف شما حضور دارند، اعلام آمادگی کنند.
  2. تیم پشتیبانی اوبار در تمام مراحل ثبت درخواست تا رسیدن بار به مقصد همراه کاربران است تا از سلامت و امنیت کالای خود مطمئن شوند.
  3. پنل سازمانی به صاحبان بار امکان دریافت دوره‌ای گزارش‌های مطلوب را فراهم می‌آورد و نسبت به سیستم‌های سنتی و آفلاین، صرفه جویی بیشتری در هزینه‌ها ایجاد می‌کند.
  4. موقعیت ماهواره‌ای بار از لحظه بارگیری تا تخلیه بار بصورت آنلاین، روی نقشه رصد می‌شود و کاربران می‌توانند از جهت امنیت و سلامت بار، کاملا مطمئن باشند.
وانت بار تلفنی

وانت بار یا نیسان بار و حمل انواع بار

وانت بار و یا نیسان بار، همانطور که اشاره شد، از پرکاربردترین وسایل حمل بار هستند و متقاضیان برای مواردی مانند زیر، از وانت یا نیسان بار استفاده می‌کنند:

  • حمل اثاثیه و بارهای جزئی مانند میز صندلی و کمد، وسایل خانه مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی یا ظرفشویی
  • حمل اثاثیه و بارهای کلی: مانند جهیزیه عروس، مصالح ساختمانی، اسباب کشی شرکت‌ها، منازل، موارد صنعتی و …

امیدواریم این مقاله توانسته باشد اطلاعات جامعی را در زمینه حمل بار با وانت و نیسان اوبار ارائه دهد و از این سرویس با نهایت اطمینان و رضایت خاطر، استفاده کنید. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید از وب‌سایت رسمی اوبار جویا شوید.